Košík
0 položek
celkem za 0 Kč
Česká ruční výroba
z křišťálové pryskyřice.
Jedinečný desing. Každý výrobek je unikátní.
Expresní doručení. Zboží odesíláme do 24 hodin.
Doprava zdarma při nákupu nad 1 500 Kč.

Časté dotazy (FAQ)

JAK NAKUPOVAT

Nakupování v našem internetovém obchodě je jednoduché, přesto Vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat:

1) VYBRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY:
Kliknutím na obrázek nebo název šperku na úvodní stránce, kde se zobrazují nově přidané produkty.
Výběrem z levého vertikálního menu Kategorií - prstýnky, náramky, přívěsky, atd.

Nejste si jistí vhodnou volbou šperku pro Vaše blízké nebo nevíte jak zboží objednat? Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky – poradíme Vám!

V našem internetovém obchodě si můžete zakoupit i dárkové poukazy.

2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ
Po kliknutí na obrázek nebo název vybraného šperku se dostanete na detailní stránku zvoleného šperku, kde se dozvíte podrobné informace - cenu, kód produktu, podrobný popis, použité materiály, detailní fotografie, podobné produkty atd.

3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ
Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Do košíku". Poté budete moci pokračovat v nákupu, nebo přejít k objednávce do košíku. V košíku se zobrazí přehled objednaného zboží (název zboží, množství, cena) a formulář na výběr dopravy a platby, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení Vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" Vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a cena se přepočítá.

4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
V případě, že chcete do Vašeho nákupního košíku přidat další zboží, pokračujte stejně jako v bodě 3, tedy vyberete zboží a v detailu produktu kliknete na tlačítko "Do košíku". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah Vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "NAKUPNÍ KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.

6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pozorně zkontrolujte, jestli odpovídá typ, množství a cena Vámi vybraného zboží. Zvolte platební metodu a způsob dopravy. Pečlivě vyplňte kontaktní údaje – jméno, příjmení, adresu, email a telefon.

Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".

V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, objednávka bude odeslána.

7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení Vaší objednávky s její kompletní rekapitulací Vám bude zasláno na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni opravit Vaši objednávku ještě před odesláním.
 


OBJEDNÁVÁNÍ

Musím se před objednáním registrovat?
Buď se můžete zaregistrovat a vytvořit si účet nebo objednávat jako host. V tomto případě budou Vaše údaje uloženy pouze pro příslušnou zakázku. Účet Vám dává možnost podívat se na Vaše osobní údaje kdykoliv a spravovat je. Mimo jiné se můžete například zeptat na stav své objednávky.

Jak dlouho bude trvat zpracování mé objednávky?
Čas potřebný ke zpracování závisí na tom, jak se Vaše údaje předají prostřednictvím našeho systému. Kdykoli zákazník umístí objednávku kreditní / debetní kartou, údaje z karty jsou přísně kontrolovány s cílem zajistit maximální bezpečnost a zabránit možnému podvodu s kreditními kartami. Vaše banka může vyžadovat bezpečnostní kontroly k ověření nákupu. Pokud jsou všechny údaje správně zadány a ověřeny, bude Vaše objednávka zpracována. My pak zpracujeme Vaši objednávku a odešleme zásilku co nejdříve.

Musím zadat novou objednávku, když chci ještě něco doobjednat?
Ne. Stačí když nás kontaktujete telefonicky nebo skrze e-mail. Objednávku Vám v systému upravíme a daný produkt připojíme k již existující objednávce.

Mohu změnit svou objednávku po odeslání?
Ano, můžete změnit svou objednávku po odeslání, ale pouze telefonicky prostřednictvím naší zákaznické linky.

Jak mohu zrušit svou objednávku?
V případě, že chcete zrušit objednávku, zavolejte na naši zákaznickou linku +420 605 323 254 nebo pošlete email na info@designgalaxy.cz. Je důležité mít připravené číslo objednávky, takže budeme schopni najít a zpracovat Vaši objednávku tak rychle, jak je to jen možné. Náš servisní tým Vám rád zodpoví Vaše otázky a poskytne Vám další informace.

Je součástí objednávky i dárkové balení?
Ano. Naše šperky Vám budou doručeny ve vkusné krabičce DESIGN GALAXY. Zákazníci, kteří vyzvedávají šperk osobně, dostanou jako bonus papírovou tašku, která zaručí bezpečný přenos šperku k jeho konečné majitelce či majiteli.

Co když mám speciální požadavky k výrobě, zabalení nebo doručení šperku?
Napište nám své požadavky v objednávce do poznámky nebo nás kontaktujte telefonicky nebo skrze e-mail. Na všem se lze domluvit, ve všem Vám rádi vyhovíme.

 

PLATBA

Jaké nabízíte způsoby platby?
V našem internetovém obchodě můžete k zaplacení zakoupeného zboží využít následujících způsobů:

Platba dobírkou při převzetí zboží
Zakoupené zboží je zasláno na Vaši adresu a zakoupené zboží zaplatíte až při jeho převzetí poštovnímu doručovateli.

Platba převodem na bankovní účet
Nejčastěji využívaná platba pro naše objednávky. Po zakoupení zboží obdržíte údaje k provedení platby převodem na bankovní účet. Částka za zakoupené zboží je zpravidla připisována na náš účet následující pracovní den od odeslání platby z banky odesilatele.

Online bankovní převod
Platba přes platební bránu GoPay rychlým převodem z Vaší banky. Platební brána podporuje rychlé bankovní převody těchto bank:

Česká spořitelna
Komerční banka
ČSOB
Raiffeisenbank
UniCredit bank
MONETA Money Bank
mBank
Fio banka
Air Bank
ING Bank
Oberbank
VÚB Praha
Hello bank!
CREDITAS
Max banka
J & T Banka, a.s.


Jak mohu uplatnit dárkový poukaz?
Před dokončením objednávky můžete zadat kód dárkového poukazu. Umístěte položku do nákupního košíku. Nyní zadejte kód voucheru a odešlete objednávku. Na jednu objednávku lze uplatnit pouze jeden poukaz.
 

DODÁNÍ

Jaké existují možnosti dodání?
Zakoupené zboží z našeho internetového obchodu je k Vám dodáváno důkladně a pečlivě zabalené v bublinkových obálkách nebo kartonových krabičkách tak, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. Pro zakoupené zboží nabízíme v současné době následující způsoby dopravy:
 
Česká pošta - balík na poštu - 109,-Kč
Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Prostřednictvím nástroje umístěného na nešem e-shopu si při nastavení objednávky jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Adresát zásilky je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.
 
Česká pošta - balík do ruky - 129,-Kč
Doručení balíku na jakoukoliv adresu. Kam potřebujete, tam balík do ruky Česká pošta doručí příjemci až do ruky. Adresát zásilky je celou dobu doručování o cestě balíku informován pomocí e-mailu a SMS.  

Při objednání zboží nad částku 3 000,- Kč cenu za dopravu neúčtujeme.
 
Upozornění:
Výše uvedené doby jsou pouze informativní, nelze je tedy brát jako garantované doby dodání zboží. Doba dodání zásilky se může změnit v závislosti na různých faktorech, které my bohužel nemůžeme ovlivnit (sněžení, náledí, dopravní komplikace, v případě předvánočních nákupů větší zátěž České pošty).




Nedostal jsem objednávku, co mám dělat?
Zavolejte na naši zákaznickou linku +420 605 323 254 nebo pošlete email na info@designgalaxy.cz.

Jak se dozvím, že je zásilka na cestě?
Ihned po předání Vaší objednávky přepravci Vám zašleme potvrzení na Váš e-mail.
Následně můžete očekávat bližší informace o času doručení přímo od zvoleného dopravce a to na váš e-mail nebo telefon formou SMS zprávy.

Bydlím v zahraničí. Expedujete i mimo Českou republiku?
Bohužel prozatím ne. Tuto možnost teprve připravujeme.

 

ŠPERKY

Z jakých materiálů jsou zhotoveny vaše produkty?
Veškeré šperky značky DESIGN GALAXY jsou vyrobeny z nezávadné čísté křišťálové pryskyřice a sušených přírodních produktů.

Jak mám o své šperky pečovat?
Šperky čistěte čistým, vlhkým hadříkem nebo čisticí utěrkou z mikrovlákna. Po vyčištění uložte šperky do šperkovnice s jednotlivými kusy šperků oddělenými měkkým hadříkem nebo zvlášť. To pomáhá zabránit poškrábání šperků. Obecně platí, že byste se měli vyhnout dlouhodobému kontaktu s vodou, jako je sprchování nebo koupání se šperky. Nevystavujte šperky působení čisticích prostředků nebo jiných chemických látek, jako jsou tělová mléka, sprej na vlasy, opalovací přípravky nebo oleje jakéhokoli druhu. Nedoporučujeme také extrémní teplo, teplou vodu, parní nebo ultrazvukové čističe.

Je možné vyrobit šperk na zakázku?
Ano je to možné. Stačí když nás kontaktujete prostředictvím naší zákaznické linky +420 605 323 254 nebo pošlete email na info@designgalaxy.cz a sdělíte nám Vaše požadavky. Vždy se budeme snažit o splnění všech Vašich požadavků.

Máte skladem také jiné velikosti prstenů, než ty, které jsou uvedené na webu?
Bohužel nemáme. Jelikož se jedná o designové výrobky, je každý z nich unikátní. A proto tedy v detailu každého šperku naleznete pouze jednu velikost.

 

ŠABLONA NA MĚŘENÍ VELIKOSTI PRSTENU

Jak se mohu ujistit, že jsem si vybral/a správnou velikost prstenu?
Pamatujte, že průměrná velikost prstenu se liší v rozsahu 52-54 pro ženy a 60-62 pro muže.
Pro snažší zjištění velikosti prstenu si vytiskněte náš měřič velikosti prstenů, který naleznete ve formátu PDF na tomto odkaze (493 kB), abyste zjistili velikost svých prstenů, postupujte podle instrukcí.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Koupil jsem si prsten, ale velikost mi nepadne, co mám dělat?
Všechny naše výrobky mohou být vráceny do 30 dnů za předpokladu, že jsou splněny podmínky pro vrácení zboží.

Pokud kupuji dárek online a obdarovanému se nehodí nebo nelíbí, mohu věc vrátit?
Pokud si nejste jisti svým nákupem, můžete výrobek vrátit do 30 dnů. Klikněte zde pro další informace o vrácení zboží.

 

ZÁRUKA

Jak je to se zárukou u výrobků DESIGN GALAXY?
Záruční doba je 2 roky. Záruka se vztahuje na skryté vady, které se projeví v průběhu záručního období. Nevztahuje se na běžné opotřebení výrobku.

 

ÚDAJE

Co se stane s mými údaji? Jak bezpečné jsou moje údaje?
Bereme bezpečnost našich webových stránek velmi vážně. Proto považujeme veškeré Vaše osobní údaje za přísně důvěrné. Vaše osobní údaje jsou využívány pouze pro realizaci našich smluvních závazků. Pro zvýšení bezpečnosti DESIGN GALAXY neukládá čísla kreditních karet v naší databázi. Jakmile je Vaše transakce dokončena, nikdo nemá přístup k číslu Vaší karty. Pro více informací navštivte stránku "Zpracování údajů"

Jak bezpečná jsou moje data?
Zajistíme, že s Vašimi daty bude zacházeno důvěrně a zašifrovaně pomocí SSL (Secure Socket-Layer), zabezpečeného serverového softwaru. Šifrované informace o Vaší objednávce, Vaše jméno, adresa, údaje z kreditní karty nebo bankovní údaje nelze přečíst jakoukoliv třetí stranou

Jak mohu změnit své osobní údaje?
Chcete-li aktualizovat uložené údaje, musíte se pomocí e-mailové adresy přihlásit do svého zákaznického účtu. Zde můžete změnit své osobní údaje kliknutím na odkaz "Změnit údaje o účtu".

Zapomněl/a jsem heslo. Jak získám nové?
Klikněte na odkaz "Přihlášení" v pravém horním rohu našeho portálu a poté na odkaz "Zapomněli jste heslo", zadejte svou e-mailovou adresu a obratem Vám zašleme heslo nové.